Cevap: Duyarlı Veliler
Alıntı:
metin 07 Nickli Üyeden Al?nt?
eğer gerçekten duyarlı velilerse aydatı biraz artırıp bi hademe tutabilirler...
|
Aidat ödeme diye birşey okullarda söz konusu değil
__________________
Biz ki, Tunada Abdest Alıp, Viyana Önlerinde Namaz Kılanların Evlatlarıyız !
|