Cevap: Duyarlı Veliler
Aynı duyarlılığı inşallah öğrencileriyle ilgilenme noktasında da gösteriyorlardır..Yoksa bu,tek başına hiç bir şekilde bir duyarlık değildir..
Okula onca zarar verip de 2 lirayı vermeyen velilerin sayısının hiç de az olmadığı aşikarken,aidat vermeyelim,devlet zaten dünya para veriyor yetmiyor mu gibi "galat" yaklaşımlardan da hoşlanmıyorum..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
|