Cevap: vazgeçemediğiniz tek prensibiniz...
RESPEKT(SAYGI)Dogaya,insanlara ,hayvanlara ve daha önemliside kendimize saygimiz olmali`ki namusu,serefi,haysiyeti,dürüst lügü,dogrulugu icimizde bulundurabiliriz.
disariya dönük ise hic bir kötülügü bu nedenle yapamayiz!
__________________
|