17.05.2009, 19:00
|
#12
|
|
Editör
SivasLady Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 45
Mesajlar: 2.501
|
Cevap: Hadise dördüncü oldu
benim favorim Azerbaycandi en cok hosuma onlar gitti
tabiki onlara degil vatanima oy verdim
Hadiseye gelisin sarkiyi cok tanitti heryerde söyledi bir nevi "suyu cikti"
tanitacagim diyede kendini yipratti canli performansi bekledigimizden düsüktü
kiyafeti zaten ayri bir konu hic hos degildi, begenmedim
norvec i birincilige laik görmeyenlerdenim özelligi yoktu melodisi bile hosuma gitmedi
sanirim cocugun "sirinligine" verdiler puanlari
her sene gibi tabiki diplomatik oldu cogu kisi komsusuna verdi
bazilari en yüksek puani vermeselerde, yinede puan vererek komsu ülke oylamasi oldu
almanlarinki tam bir fiyasko oldu son siralarda olduklari icin cok sevicliyim 
yarin ise gidisin ben bizim 4.lükle hava atarim onlar 20.likle susarlar 
__________________
Sadece Susmak İstiyorum...
Yalan İnsanları Kaale Almadan...
Haklıyken Haksız Gözüksem Bile Kendimi Savunmadan...
HUZUR Bulmak İstiyorum Gözlerimi Kapayıp Kimseyi Anmadan...
Sessizliği Dinlemek İstiyorum,Yüzüme Gülüp Arkamdan Konuşulanları Duymadan...
|
|
|