Cevap: SITEMIZIN OZANLARI
Yalçın gelmezse bende giderim
O olmazsa ne ederim
Onu burda göremeyince
Çoğalır derdim kederim 
__________________
TÜRKÜM; TÜRKLÜĞÜMLE ÖVÜNÜRÜM,
YUMUŞAK BAŞLIYIM AMA SERT GÖRÜNÜRÜM,
GEREKİRSE BU VATANIM İÇİN,
BİN PARÇAYA BÖLÜNÜRÜM...FD
|