Alıntı:
guldane Nickli Üyeden Al?nt?
merhaba bilmezmiyim ama hiç gitmedim babamın
arkadaşları vardı o köyden rahmetli kazım amca ruhu şaad olsun barakalarda eski yeri vardı elbise falan satardı soyadı kütüktü şimdi oğlu yusuf devam ediyor tabii kapatmadıysa arı sitesinde tanıştığıma memnun oldum kardeşim.
|
ablacim o kadar insanlarimiz var ki hepimiz bir araya gelsek köylülerler bir konusma yapsalar bir köykent olurdu neler olurdu neler fabrika genclerimiz sehirde kayboluyor aslinda köyde olsalar ne mutlu bizlere bende almanyada yasiyorum ablam 33 yildir bizim köyün sitesi var
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] buda bizim köyün sitesi ablamm