Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 02.11.2009, 22:25   #178
can99
Tecrübeli Yiğido
 
can99 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
can99 Şuan can99 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 16.08.2010 20:01

Üyelik Tarihi: 18.07.2008
Mesajlar: 214
Tecrübe Puanı: 677 can99 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ezana Çirkin Benzetme!

Alıntı:
barikat58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Ezan çoğu yerde merkezi sistemle okunuyor zaten.Bir yerde cami varsa orada ezan okunur.Merkezi sistem yok diye o camiden ezan sedası yükselemezmi?Camiler ibadet yerleri ve ibadete çağrıda ezanla oluyor bu çağrının ibadet olacak her yerden ayrı ayrı olması kötü bir şey değil..Cem evlerine toplanmak için bir cağrı olsa bizde aynı şekilde bu nasıl olur merkezi olsun değilse sesi kısılsın herkes takvimine baksın desek hoş olurmu?Bu konuda samimi cevap verirsen sevinirim...
tüm samimiyetimle cevap veriyorum saygı duyarım. buna emin ol saygı duyarım. merkezi sistemle okunması zaten cok yakın bi sekilde ibadethanelerin varlıgı yüksek sese gerek olmayısını gösterir. ve bu dile getirildi diyede kimseye beddua okumam şüpheniz olmasın. empati kurarak yaziyorum.
can99 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla