[quote=YILDIRIM;479381]
Alıntı:
goramaz Nickli Üyeden Al?nt?
Otursunda yanına değil köle gibi
Oturuyorsa otursun Davos daki gibi
O zaman derdik adam gibi
Ama şovlarına devam ediyor hergele..!
|
talibanın dibinde çocuktu davosta başbakan
kime köle olmuş ki hangisine ne zaman
daha çok şeyler yapacak tayyip erdoğan
biraz zaman geçsin sen gör bak hele...
__________________
Hoştur bana senden gelen, Ya hil'at ü yahut kefen, ya goncagül ya da diken, kahrın da hoş lütfun da hoş.