Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 29.12.2009, 12:45   #233
Salim58
Moderator
 
Salim58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Salim58 Şuan Salim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10 Salim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekannt
Standart TIK, TIK, TIK...

TIK, TIK, TIK...

-KIM O?

-HAZIRLAN GIDIYORUZ.

-SEN KIMSIN? NEREYE GIDIYORUZ?

-SIRAN GELDI. GERÇEK EVINE GIDIYORUZ.

-GERÇEK EV MI? SEN! YOKSA!

-EVET. HADI GIDELIM.

-DUR BİR DAKİKA..BİR SÜRÜ YARIM İSİM VAR.

-İS YARIM KALMAZ. BİRİLERİ TAMAMLAR. OYALANMA ARTIK.

-COCUKLAR, ONLAR DAHA COK KUÇUK, BARI VEDALASSAYDIM.

-SEN OLMADAN DA BUYURLER, HADI BEKLIYORLAR.

-BEKLIYORLAR MI? ONLAR DA KIM?

-GIDINCE GORURSUN.

-ANLADIM. ANLADIM AMA KALBINI KIRIP, GONLUNU ALAMADIKLARIM, IYILIGINI GORUP, KARSILIK VEREMEDIKLERIM VAR. ANLAYACAGIN BORCLU GITMEK ISTEMIYORUM.

-BUNU ZAMANINDA DUSUNSEYDIN!

-ZAMANINDA MI? IYI DE BEN DAHA ZAMANIM VAR SANIYORDUM.

-HEPINIZ AYNISINIZ.. ZAMAN DEDIGIN, IÇINDE BULUNDUGUN AN.. BUNUN OTESI YOK.

-KESKE, KESKE....

-DEVAM ETME. BUGUNU YASARKEN HEP YARIN VAR GIBI DAVRandIN. USTUNDEKI ÜNIFORMANIN SORUMLULUKLARI VAR.. YERINE GETIRMEDIN.. BU SANA BIR UYARIYDI. SIMDI GITMIYORUZ... AMA HER AN GIDEBILIRIZ.. BIR DAHA GELDIGIMDE ONUNDE UMUT,ARKandA PİŞMANLIK OLMASIN !
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder...
Salim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla