Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 16.01.2010, 16:45   #6
Meraküm
Yiğido
NO AVATAR
 
Meraküm Şuan Meraküm isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 22.02.2010 11:21

Üyelik Tarihi: 11.01.2010
Mesajlar: 180
Tecrübe Puanı: 620 Meraküm FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü

Alıntı:
altuntas58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
sivasımız ne yazıkki sahipsiz kalıyor bu öncelikle vekillerimizden başlıyor sonra sıra ile devam ediyor bu gün sivasa bir hilton otelinin yapılması demek elimizden söküp aldıkları dikim evinin calışanı kadar iş demek malesef kacan balık büyük oluyor
Haklısın.

Komşumuz Kayseriye Hilton Yapılalı Yıllar oldu Sivasın Ne eksiği var Milletvekilleri neye yarıyor ceplerini doldurmaktan başka Sivasta Tarihi eserler var Eğer hilton yapılırsa yabancı turistler gelir ve ayrıca Sivasspor içinde iyi olur gelen takımlar daha istekli gelirler Sivasta Büyük Otele bakıyorum Sivasın en iyi oteli ama yakışmıyor Kimsede oraya gelmek istemiyor BOUN Belediyeye Suç atmış Bu suç İktidar millet vekillerininidir Biraz mantıklı eleştiri yapalım lütfen.
Meraküm isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Meraküm'e Teşekkür Ediyor...