Alıntı:
altuntas58 Nickli Üyeden Al?nt?
sivasımız ne yazıkki sahipsiz kalıyor bu öncelikle vekillerimizden başlıyor sonra sıra ile devam ediyor bu gün sivasa bir hilton otelinin yapılması demek elimizden söküp aldıkları dikim evinin calışanı kadar iş demek malesef kacan balık büyük oluyor
|
Haklısın.
Komşumuz Kayseriye Hilton Yapılalı Yıllar oldu Sivasın Ne eksiği var Milletvekilleri neye yarıyor ceplerini doldurmaktan başka Sivasta Tarihi eserler var Eğer hilton yapılırsa yabancı turistler gelir ve ayrıca Sivasspor içinde iyi olur gelen takımlar daha istekli gelirler Sivasta Büyük Otele bakıyorum Sivasın en iyi oteli ama yakışmıyor Kimsede oraya gelmek istemiyor BOUN Belediyeye Suç atmış Bu suç İktidar millet vekillerininidir Biraz mantıklı eleştiri yapalım lütfen.