Cevap: Üstteki üyenin nesini beğendin... Nickmi... Avatarmı... imzamı...?
aaa çok teşekkür ederim eyüphancım on bini tamamlamaya çalışıyorum tamamlayınca sitede ayrılacağım bana topiç açarmısın on bini tamamlayınca şimdiye kadar kimse bana topiç açmadı doğum günümde bile hayal kırıklığı yaşadım ve ayrılmaya karar verdim anladımki ben site ailesine zararlıyım fazl durmanında bir anlamı yok dimi.
|