Alıntı:
sivaBURs Nickli Üyeden Al?nt?
Seven yürekler hep esir mi olur,
Pervane ışığa varınca ölür,
Ölümü bilse de ışığa yürür,
Aşkınla pervane olup küserim.
|
pervane gördü de bir kez ışığı
ışığın ölümsüz deli aşığı
yırtıp da geldi zifir karanlığı
hayatıma içinde ölüp küserim
__________________
Hoştur bana senden gelen, Ya hil'at ü yahut kefen, ya goncagül ya da diken, kahrın da hoş lütfun da hoş.