Cevap: Israrla park ediliyor
bizim mahalleye gidin diycem ama ordada yer kalmamış siz yine iyisiniz ist kaldırımlar yayalar için değil otolar için yapılmış biz caddeden yürüyoruz ondan iat trafik kazaları çok oluyor işte yinede allah sürücülere kolaylık versin.
|