[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
Sivasspor A2 takımı,lider Konya'yı salladı ama yıkamadı! Maça çok hızlı başlayan Sivasspor A2 takımı,Oktay ve Yunus attığı gollerle ilk yarıyı 2-0 önde tamamladı.
Maçın ikinci yarısının büyük bölümünde bu üstünlüğünü koruyan Sivasspor,daha sonra birisi çok açık ofsayttan olmak üzere yediği iki golle sahadan bir puanla ayrılmak zorunda kaldı.
Maç sonrasında Sivassporlu futbolcular ve teknik heyet Ankara Bölgesi hakemi Özgür Öncü ve yardımcılarına büyük tepki gösterdiler
Sivas Hürdoğan.