Alıntı:
gönlüm58 Nickli Üyeden Al?nt?
Babamda öyle dıyor,Kalından sonra en vukuatlı köymüş.  Belki tanırsın benim dedeme kayışali derlermiş.  
|
KAYİŞ ALİYİ ŞAHSEN GÖRMEDİMDE
BİRAZ BİZE SÖYLERLERDİ AVA GİTTİĞİMİZ ZAMAN
AMAN BURALADAN BİRAZ UZAK DURUN KAYİŞ ALİ GÖRMESİN
DERLERDİ AMA ŞAHSINI GÖRMEDİM