Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Keşke.........
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 24.02.2010, 22:58   #504
65serdal58
Usta Yiğido
 
65serdal58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
65serdal58 Şuan 65serdal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20

Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1389 65serdal58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Keşke.........

.....yanimda olabilseydin
.....ben bu kadar gec kalmasaydim
.....gözümdeki rüyalarda karatabilseydim resmini
.....sayfalar dolusu acilarimi okuyup
ve.....aglarken seyredebilseydim senin
ve.....bilseydim yasadigin bütün acilari
ve.....yasayabilseydim seninle bütün düslerini
ve.....siiri yasiyorum seninle,yasayabilseydim hecelerini
ve.....ucabilseydim bulutlarin üzerine
ve.....uyanabilseydim seninle yasanmamis sabahlara
ve.....bilebilseydin sensizken nasil sarkilara dert yandigimi
ve.....ben bu kadar vicdanli olmasaydim
ve.....ben bu kadar sevmeseydim sonbahari
ve.....böylesine kaybolmasaydim hasret denizlerinde
ve.....uzun zamandir yanmayan ocagimda
ve.....corba kaynatabilseydim sana
ve.....uzanabilseydim dizlerine ve bir siir okuyabilseydin bana
ve.....ask mahkum edilmeseydi böyle bir kapana
ve.....seni beklerken böylesine peri piramidi gibi
ve .....enlenmeseydi zaman
ve.....birlikte biz olabilseydik el ele

keşke......................... ..............................
65serdal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 4 Kullanıcı 65serdal58'e Teşekkür Ediyor...