Cevap: görücü usulü ile evlenmeyi onaylıyormusunuz
Bence arkadaşlık döneminde hem kadın hem de erkek gerçek karakterini, huyunu gizliyor. Romantık biri olarak tanıdığınız arkadaşınızın evlenince kazma olduğunu anlıyorsunuz, dünyanın en duygusal varlığı dediğiniz kız arkadaşınız karınız olunca duygularının yok olduğunu görüyorsunuz. Ne yazık ki insanlar hep gerçek yüzlerini gizliyorlar. Evlendikten sonra gerçek kişilikler ortaya çıkıyor, çıkınca da önce aşk, sonra da evlilikler bitiyor. Bence nasip işi, görücü usulü ya da severek evlenmek ikisi de ayni, sonuçta insan iki durumda da partnerini sonradan tanıyor.
__________________
Yağmurlar Islanıyor
|