Sivasta böyle birşeyin yapılmış olması güzel birşey,en azından hastalar başka illere gidip mağdur olmazlar..
Kalbimize dikkat edelim, fazla yormayalım, bir pil kaç para.

en önemlisi sağlık tabi sağlığımıza dikkat etmeliyiz, her organımız bizim için değerli,bazen bu değeri sonradan anlıyoruz ozamanda iş işten geçmiş oluyor.....