Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Ya ticaret ya da tip müzesi
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 27.05.2010, 21:51   #7
İsmail Özçelik
Usta Yiğido
 
İsmail Özçelik - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
İsmail Özçelik Şuan İsmail Özçelik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 17.04.2015 16:17

Üyelik Tarihi: 25.07.2008
Yaş: 38
Mesajlar: 580
Tecrübe Puanı: 713 İsmail Özçelik FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ya ticaret ya da tip müzesi

Alıntı:
Sonra orası müze olsa kaç kişi gidecek de içini gezecek . Büyük ihtimal paralı diye çoğumuz kapısından içeri bile girmeyeceğiz . Bence eskisi gibi esnafa verilsin ve ortası yine çay bahçesi olsun böyle çok daha canlı olacağından eminim. Ayrıca turistlerde böyle otantik mekanları sever.
Esnafımız ve halkımız tarihe esere saygılı olmadığı için müze olmalı. Ayrıca biz gezelim tamam ama önemli olan zaten yerli ve yabancı turist. Bugün ben başka şehre gittiğimde gezmeye gelmişken müzeye gitmeden olmaz diyorsam çoğu böyle diyordur.
İsmail Özçelik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı İsmail Özçelik'e Teşekkür Ediyor...