Alıntı:
|
Sonra orası müze olsa kaç kişi gidecek de içini gezecek . Büyük ihtimal paralı diye çoğumuz kapısından içeri bile girmeyeceğiz . Bence eskisi gibi esnafa verilsin ve ortası yine çay bahçesi olsun böyle çok daha canlı olacağından eminim. Ayrıca turistlerde böyle otantik mekanları sever.
|
Esnafımız ve halkımız tarihe esere saygılı olmadığı için müze olmalı. Ayrıca biz gezelim tamam ama önemli olan zaten yerli ve yabancı turist. Bugün ben başka şehre gittiğimde gezmeye gelmişken müzeye gitmeden olmaz diyorsam çoğu böyle diyordur.