Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - :):):) FIKRALAR:):):) EE HADİ BUYRUN
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 29.05.2010, 09:05   #144
doğan bulut58
Usta Yiğido
 
doğan bulut58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
doğan bulut58 Şuan doğan bulut58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 13.03.2015 00:32

Üyelik Tarihi: 11.05.2010
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1351 doğan bulut58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: :):):) FIKRALAR:):):) EE HADİ BUYRUN

Temel Amerika'da trafik polisidir. Bisikletle yol trafiğini ihlal eden bir papazı durdurur: - "Dur, ceza yazacağım." - "Ceza mı? Yazamazsın." - "Haçan nedenmiş o?" Papaz gülerek cevap vermiş: - "Benim sağ kolumda İsa, sol kolumda Meryem var." Temel hemen atılarak: - "Uy da, yazacuğum. Bisiklete üç kişi bineysun!.."
doğan bulut58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı doğan bulut58'e Teşekkür Ediyor...