Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Kahve molasi:))))
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 29.05.2010, 20:23   #1415
aysima58
Usta Yiğido
 
aysima58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
aysima58 Şuan aysima58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23

Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842 aysima58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Kahve molasi:))))

teşekkür ederim kardeşim sende olmasan kimsenin umurunda değiliz valla çok sağol eline sağlık bende sivastan gelirken annemin bana elini sürdürmediği cezve takımını buldum getirdim ama bir türlü elim gidipte alıp kahve pişiremiyorum sanıyorumki bağıracak yine güüüül dokunma cezvelere hele elindekini bir eskitte kızım eskisi olmayanın yenisi hiç olmaz .derdi
aysima58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı aysima58'e Teşekkür Ediyor...