Cevap: Kahve molasi:))))
teşekkür ederim kardeşim sende olmasan kimsenin umurunda değiliz valla çok sağol eline sağlık bende sivastan gelirken annemin bana elini sürdürmediği cezve takımını buldum getirdim ama bir türlü elim gidipte alıp kahve pişiremiyorum sanıyorumki bağıracak yine güüüül dokunma cezvelere hele elindekini bir eskitte kızım eskisi olmayanın yenisi hiç olmaz .derdi
|