Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Madımak lokum oldu!
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 03.06.2010, 09:01   #3
h.a.y.
Tecrübeli Yiğido
 
h.a.y. - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
h.a.y. Şuan h.a.y. isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 30.01.2012 23:26

Üyelik Tarihi: 10.04.2009
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 652 h.a.y. FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Madımak lokum oldu!

çok ilginç . tadı nasıl acaba çok merak ettim doğrusu.Annemin bol baharatlı madımak çorbasından sonra şekerli madımak ..
h.a.y. isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar h.a.y.'e Teşekkür Ediyor...