Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 03.06.2010, 16:24   #4
H_Turan
Usta Yiğido
 
H_Turan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
H_Turan Şuan H_Turan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 14.10.2014 18:19

Üyelik Tarihi: 23.05.2009
Mesajlar: 1.879
Tecrübe Puanı: 812 H_Turan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor

İyi bir Haber Ben bu uygulamayı Bekliyordum LaEdri ve Salim abi herkezin arabası olmayabiliyor Oranın havasını ve güzelliklerini görmek isteyen olabilir Bunun neresi kötü Gerçi ben yürüyerek gidiyorum hama herkez ben değil
__________________
H_Turan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar H_Turan'e Teşekkür Ediyor...