Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
İyi bir Haber Ben bu uygulamayı Bekliyordum LaEdri ve Salim abi herkezin arabası olmayabiliyor Oranın havasını ve güzelliklerini görmek isteyen olabilir Bunun neresi kötü Gerçi ben yürüyerek gidiyorum hama herkez ben değil
__________________
|