Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 03.06.2010, 16:48   #6
aysima58
Usta Yiğido
 
aysima58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
aysima58 Şuan aysima58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23

Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842 aysima58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Madımak lokum oldu!

durun ben ısmarlayım size aşkolsun doğan köyde oturuyosun madımak yemiyosun ne biçim köylüsün sen be kardeşim madımak yenmezmi hiç madımağın çorbası dışında kavurması ve gözlemeside çok lezizdir bilginiz olsun hanımlar ben kol böreğinibile yaptım harika oluyor valla haa madımaklı lokumun ardından yemlikliyide yaparlar her halde yemliğide bilen yokki bizden başka.yemliğinde yemeği harikadır.bu arada anam bişirmişti rahmetli haala tadı damağımda.
aysima58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla