Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
arkadaşlar kısada olsa tatilim bitti ve döndüm kuşadası çoooook güzeldi sizleri özlemişim .
şimdi konu madımak değildi ...
ama biryerde nedense dönüp dolaşıp geliyor bana cvp yazan arakadaşlarıma cvp vermek istemiyorum konuyu uzatır .ama bu konu bizim yüreğimizde derin yaradır kabuk bağlamıyor çünkü devamlı kaşınıyor..buda birilerinin işine yarıyor .bizler yıllarca bir arada kaldık ve kalacağız başka SİVAS yok kini nefreti bırakıp dost olmaya çalışmalıyız çok şey biliyoruz ama burada yazmak mümkün değil uzatmayalım düşüncelerimizi daha seviyeli yazarsak iyi olacağı kanatindeyim bağırmakla kimse kimseyi korkutamaz siteye yakışanı yapalım sevgiler
__________________
حمد لله رب العلمين
Elhamdü lillâhi rabbil'alemin.....
|