Alıntı:
ŞAHBEY Nickli Üyeden Al?nt?
sevgili bican kardeşim ...
sen yazarsan senin fikrine saygı duyarım tartışırız ama yukarda fikrimi söyledim .bir noktada anlaşırız ama öyle olmuyor sen bir yazı ekliyorsun arkasından başlıyorsun saymaya nasıl konuşalım senle anlayamadım
|
bak anlaşalım ben chp üyesiyim ama bugüne kadar chp küfredeniydim senin gibi, artık türkiyede öyle bir yol ayrımına gelindiki ikibuçuk partiyle yaşamak zorundayız, geriye kalan sivil toplum örgütlerinin bir önemi ve ağırlığı yok artık ne sendikalrın ne odaların ne şunun ne bunun hiç bir yaptırımı kalmamış,
bütün partiler lider sultasına bağlı bütün vekiller milletin değil liderin vekili,
liderini sen değil amerika belirliyor akşamdan sabaha, bu kadar acze düşmüş bir millet olduk artık, kızgınlığım bu kadar açık olan şeyi körü körüne savunmanızdır, insan olarak seçmen olarak parti çalışanı sempatizanı olarak ne dersen de artık vatandaş olarak bir etkin bir yaptırım gücün kalmamış
dünya alem biliyorki geçen seçim akp %25 oy hırsızlığı ile seçime önde başlatıldı galip getirildi, demokrasi havarisi rolünü oynuyor ama tek bir iyileştirme yapmadı herşey balkon konuşmasında kaldı balkondan kuş olup uçuuppp gittii, bunu eleştireniniz yok
hiç yolsuzluk hırsızlık dokunulmazlık diyaniniz kalmadı hiç geri dönüp hesap sorma gibi derdiniz yok ondan sonra yok chp faşist yok inönü şöyle yok tunceli böyle olmuş geçmişle bir yere varılmaz önümüze bakalım derim