Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - 12 Eylülde Anayasa değişikliğine ne diyeceksiniz?
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 23.08.2010, 11:36   #316
OSMAN ECE
Usta Yiğido
 
OSMAN ECE - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
OSMAN ECE Şuan OSMAN ECE isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 21.01.2018 14:36

Üyelik Tarihi: 10.02.2009
Mesajlar: 27.526
Tecrübe Puanı: 3387 OSMAN ECE FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 12 Eylülde Anayasa değişikliğine ne diyeceksiniz?

kuru iftiralara çanak tutup o güzel kafanızı hiç yormayın
iş olacağına varacak ? bizler boşa kafa yormuş boş yere gönül kırmış olacağız
tıpgı yetmişli yıllarda olduğu gibi o günkü yaptıklarımıza bugün nasıl pişman olmuşsak
bugünkü yaptıklarımızada bir kaç ay sonra pişman olacağız burakalım halk versin kararı
OSMAN ECE isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı OSMAN ECE'e Teşekkür Ediyor...