23.08.2010, 15:21
|
#342
|
|
Usta Yiğido
barikat58 Şuan
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19
Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2257 
|
Cevap: 12 Eylülde Anayasa değişikliğine ne diyeceksiniz?
12 Eylülde bir halk oylaması olacak ve görüyoruz ki halka sunulacak bu oylamada bile ülke ne kadar karıştırılıyor ortam nasılda geriliyor ! 80 yılında bir askerin ülkeyi ele geçirip "egemenlik kayıtsız şartsız milletindir" yalanını ortaya çıkardığı gün ortalık ne kadar karışıktı şimdi daha iyi anlıyorum
Sincanda tanklara selam vermeyenler 80'de cezaevinde 7,5 yıl yatıp ceza almadan çıkanlardı onlar evet diyor..
Birgün sabah namazını kılarken başına bir askerin dipçik vurulması suretiyle bir ülkücü şehit edildi ! Dipçik vurulmasının sebebi ne biliyormusunuz ? Takke takmasıydı sadece takke ! Bu kör bu bağnaz bu sığ düşünceli adamlar takke taktı diye bir insanı öldürdü !!!
24 saat işkenceler elektrikler çeşit çeşit insanlık dışı eylemler !
Bu halk koyun değil bu halk yasaya kendi isteğiyle oyunu verecek bunu halka çok gören halkçılar siz kübanın halkçısı olmalısınız !
Daha anlatılacak çok şey var ama bir bu işin onuru var.Bu referandumdan "evet" çıkarsa kafama sıkarım dedi ünlü darbe mimarı kenan evren ! Sırf onda bu sözünün arkasında durabileceği bir onur varmı onu görmeye bile yeter ! Hoş öyle bir onura sahip olmadığı aşikar...
|
|
|