Alıntı:
altuntas58 Nickli Üyeden Al?nt?
Bu referandumda memura ve memur emeklilerine toplu sözleşme hakkı veren diğer SSK ve bağkur emeklilerini bu referandum maddelerinin dışına atan insanları sınıflandıran tam anlamıyla cifte standart uygulayan ve dışlayan bu iktidara SSk emeklisi olarak kocaman bir HAYIR diyorum
|
Bu zam memuru resmen açlığa sefilliğe mahkum etmek demek. 2011 yılı için yüzde 4+4 ücret artışı ilave olarak 80 tl ek ödeme verdi. Buda günlük 4 lira 40 kuruş zam anlamına geliyor. Sendiklar bölündü memurlar isyanda.
Bu düpedüz kafa bulmak dalga geçmektir, burada sana katılıyorum mehmet abi mesajın umarım ulaşmıştır gönderdiğin yere
