[quote=goramaz;581861]Bir insanı sevmektense salça tenekesine diktiğim çiçeği severim,
giyindiğim elbisemi severim, kitabımdaki harfleri severim,
her battığında güneşi, yağdığında yağmuru sarıldığında
bana çocuklarımı severim birtaşı bile severim de artık bir insanı sevmem.
En güzel aşk karşılıksızaşktır diyerek nicesinin peşinden gözyaşı döktüm.
Aşk aşk diyerek hep bizi uyuttular sevgilininbir kaşına bir gözüne
birendamına yıllarım geçip gitti.
''Beşere duyulan aşk Mevlaya göz yaşı ile dönmedkçe aşk değildir''
belki bu da bir teselli
ama...
Yalnızlık daha güzel.
[i]Tsk canim Cok anlamli tam benim duygularimin tercumani olmus bu yazi.
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]