Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Sitemizin Ozanları
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 04.01.2011, 20:39   #15995
sivaburs
Usta Yiğido
 
sivaburs - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
sivaburs Şuan sivaburs isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 18.03.2016 22:10

Üyelik Tarihi: 03.11.2008
Mesajlar: 10.382
Tecrübe Puanı: 1688 sivaburs COK SEVILEN BIR KISIsivaburs COK SEVILEN BIR KISIsivaburs COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Sitemizin Ozanları

Alıntı:
OSMAN ECE Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
aşık siyahi ile kaldık baş başa
hep aradık biz seni kıyı köşe
bulamadık oklar saplandı döşe
kar beyaz saçlarım ben yoldum üstad

sana selam saldım uçan kuş ile
hoş gelmiş siva canla baş ile
doldurdun gözlerimi kanlı yaş ile
sevinç göz yaşları idi ben sildim üstad

yokluğunda baktım uzunca yola
arkadaşta olmaz vafasızlıkla hile
unutuldum sanma getirdik hep dile
özelden nameler ben saldım üstad

arap atlar yakın eder ırağı
aşık diyari sana saldı merağı
sitemizde kurduk yine durağı
kavuştum sizlere ben güldüm üstad


saygı değer sivaburs inan neler yazacağım bilmiyorum öyle mutlu oldumki
anlatamam siyahi dost ve siz iyiki varsınız iyiki sizi tanıdım
diyer ismini yazamadığım arkadaşlarıda çok seviyorum alınmasınlar sakın ama
bu iki gönül dotunun yeri ayrı dır çok öptüm canım hoş geldin
Allah herşeyi o güzel gönlüne göre versin Üstadım, başka ne diyeyim. İyi ki varsın.
__________________
sivaburs isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 4 Kullanıcı sivaburs'e Teşekkür Ediyor...