Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Sivas Gar'ı özelleşiyor
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 08.02.2011, 20:23   #18
İsmail Özçelik
Usta Yiğido
 
İsmail Özçelik - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
İsmail Özçelik Şuan İsmail Özçelik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 17.04.2015 16:17

Üyelik Tarihi: 25.07.2008
Yaş: 38
Mesajlar: 580
Tecrübe Puanı: 713 İsmail Özçelik FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas Gar'ı özelleşiyor

Sayın Kıbrıslı burada özelleştirilecek olan zaten gar değil onu işletme hakkı yani yeni bir gar yapılır ve burası kullanılmazsa firma bu binayı boşaltır. Demiryolu müzesi ise Sivas'ta var olan Tüdemsaş Müzesi ile birleştirilip daha da büyütülmeli. Hatta eski lokomotif ve vagonlar dahi sergilenmeli.
İsmail Özçelik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı İsmail Özçelik'e Teşekkür Ediyor...