Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Tespit ve tepki
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 12.04.2011, 21:02   #12
Cley
Moderator
 
Cley - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Cley Şuan Cley isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 8.021
Tecrübe Puanı: 10 Cley isimli Üye Tecrübe Puan?n?zını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Tespit ve tepki

Burdaki tespit doğru olabilir. Milletvekili adayları Sivasta tanınmayan, belki seçildikten sonra Sivasa hiç uğramayacak olan, Sivasın sorununu kendi sorunu gibi görmeyecek olan kişilerden oluşuyor. Tepkiye gelince , bazı kişilerin gösterdiği tepki tamamen kafa yapısı ile ilgili,Akparti Sivas için 5 tanesi de bakan olabilecek düzeyde aday gösterseydi bu tepkiyi gösteren kişiler Akpartiye oy verecek miydi. Tabiki hayır. Burda kendilerini memleket sevdalısı gibi gösterip bazen seviyeyi oldukça düşürerek parti eleştirmeyi marifet sanıyorlar. 1000 seçimde olsa Akparti yine birinci parti olur.Bunu diğer bütün genel başkanlar da biliyor. Halk da biliyor. Ama bir de söz var,
"Hiçkimse görmek istemeyen kadar kör olamaz"
__________________
Edep ile gelen Saygı ile karşılanır
Cley isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Cley'e Teşekkür Ediyor...