Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Bahçeli ve Püskevit :D
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 14.05.2011, 17:59   #2
V1CT0RY
Yasaklı
 
V1CT0RY - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
V1CT0RY Şuan V1CT0RY isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 18.06.2011 02:04

Üyelik Tarihi: 01.03.2010
Mesajlar: 125
Tecrübe Puanı: 0 V1CT0RY FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Bahçeli ve Püskevit :D


Bisküvinin yerel ağızda karşılığı “Püskevit”

Bahçeli’nin “püskevit” sözüne bir tek Çukurova bölgesinde yaşayanlar şaşırmadı. Çünkü Adana ve Osmaniye yöresinde büskiviye yerel ağızda püskevit deniyor. Kendisi de Osmaniye’li olan Bahçeli’nin bisküviye “püskevit” demesi normaldi. Aslında Bahçeli’nin bisküviye “püskevit” demesi, ekmeğe bazı bölgelerin “somun” demesi gibi bir şey.
İki “Püskevit” bir lokum işte size Anadolu tarzı “fast-food”…

Peki Bahçeli neden “püskevit” örneğini verdi. Püskevit, bölgede yoğun olarak tüketilen bir gıda maddesi. Eski zamanlarda, Çukurova tarlalarında çalışan köylüler için “fast-food” tarzı beslenme aracıydı püskevit. İki püskevitin arasına lokum konarak hazırlanan pratik yemek karınları geçici de olsa tok tutardı. Bisküvi – lokum kombinasyonu sadece Çukurova’da değil, Orta Anadolu’da da önemli bir “fast” gıda tarzıydı, öğün atlatmak için yenilen bir üründü.

MynetHaber


DEVLET BAHÇELİ'NİN BU SAÇMA SALAK KONUDAKİ KAPAK CİNSİNDEN CEVABI... ''ALLAH BİZE ŞEHİDE KELLE DEDİRTMESİN''


+ [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
ERROR: If you can see this, then [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] is down or you don't have Flash installed.



Konuyu Açan Arkadaş Yanlış Yazmış.Püskevit Bir Gaf Değildir.Doğu Akdeniz Bölgesinde Kullanılan Ağızın Bir Ürünüdür.Asıl Gafı Sen Yapmışsın Buna Gaf Diyerek Kusura Bakma =)
İnsanların Konuşmasıyla Fiziksel Özellikleriyle vs Durumlarla Dalga Geçmek , İnsanın Kendisini Alçaltır Tabi ki Haysiyeti Gurur Varsa =)...
V1CT0RY isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar V1CT0RY'e Teşekkür Ediyor...