Alıntı:
murat tugrul Nickli Üyeden Al?nt?
Bir sergide ünlü romancı, ressam arkadaşına:
"Kutlarım sergi açılışına bakanlar gelmiş"
Bunun üzerine Ressam:
"Ne önemi var ki, bakanlar geleceğine, keşke biraz da alanlar gelseydi. " der.
İnşallah bizim bakanda sadece bakmakla yetinmezde Memeleketinede ülkesinede hizmet eder
|
Murat'cığım hiç unutmuyorum Türkçe Hocamız bize "Bakmakla" "Görmek" farklı şeyler diye bir ders işlemişti. Değerli bakanımız da inşallah "bakmakla" kalmaz bir şeyleri görür güzel çalışmalar yapar. Güzel bir espriydi paylaşım için tşk. ederiz.