Facebook üzerinden organize edilen ve 40 'dan fazla ilde aynı yapılması planlanan "Şehitlerimizi Hatırlatacağız! Unutturmayacağız! Geliyor Musunuz?" etkinliğini duyurmak istedim. Etkinliğin hiçbir siyasi parti veya oluşumla alakası ve bir yöneticisi yoktur. Bu olaylara tepkisiz kalmak istemeyen her duyarlı Türk vatandaşını yarın saat 14'de hükümet meydanına bekliyoruz.
"Aman kaç kişi gelecek sanki" demeyin sakın! 2 kişi de olsak sesimizi çıkarmalıyız. Şehitlerimize sahip çıkmalıyız. Bayrağını kap gel!
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
