Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Teröre Lanet Yürüyüşü | 17 Temmuz 2011 - 14:00 // Hükümet Meydanı
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 16.07.2011, 16:21   #1
okyay58
Yeni Yiğido
 
okyay58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
okyay58 Şuan okyay58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.06.2012 19:32

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 11
Tecrübe Puanı: 0 okyay58 isimli Üye Tecrübe Puan?n?zını Kapatmıştır.
Standart Teröre Lanet Yürüyüşü | 17 Temmuz 2011 - 14:00 // Hükümet Meydanı

Facebook üzerinden organize edilen ve 40 'dan fazla ilde aynı yapılması planlanan "Şehitlerimizi Hatırlatacağız! Unutturmayacağız! Geliyor Musunuz?" etkinliğini duyurmak istedim. Etkinliğin hiçbir siyasi parti veya oluşumla alakası ve bir yöneticisi yoktur. Bu olaylara tepkisiz kalmak istemeyen her duyarlı Türk vatandaşını yarın saat 14'de hükümet meydanına bekliyoruz.

"Aman kaç kişi gelecek sanki" demeyin sakın! 2 kişi de olsak sesimizi çıkarmalıyız. Şehitlerimize sahip çıkmalıyız. Bayrağını kap gel!

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

__________________

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
okyay58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 5 Kullanıcı okyay58'e Teşekkür Ediyor...