Cevap: BÖLDÜRMEYECEĞİZ !
Güzel bir konu güzel düsünceler güzel bir paylasim. Ayni düsünceler benim beynime de yer etti biz hakli oldugumuz yerde haksiz konuma düsen ya da düsürülen bir toplumuz nerde ne zaman ne sekilde hakkimizi savunacagimizi sesimizi nerde cikmasi gerektigini ne yazik ki bilmiyoruz. Evet evlatlarimizi askere vatani korusun kollasin gözetsin diye gönderiyoruz iki tane ********in capulcunun kursunlarina hedef olsun diye degil..! Tepkimizi gösterelim evlatlarimizi askere göndermeyelim askere göndermek icin bize gecerli nedenler sunsunlar hangi amac ugruna gencecik canlarin feda edildigini anlatsinlar sürekli askerlerin pusuya düsüp hainlerin göz acip kapanincaya kadar nasil kayiplara karistigini anlatsinlar neden hep gariban insanlarin evlatlarinin feda edildigini neden zenginin taninmisin pasanin (olmasini istemem) cocugunun basina birsey gelmedigini anlatsinlar bizleri ikna etsinler sonra bizlerde evlatlarimizla birlikte gidip askerlik yapalim kanimizin son damlasina kadar savasalim mücadele edelim... ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN..
|