Alıntı:
NECMEDDİN ÖZBEK Nickli Üyeden Al?nt?
sade kestanemi benim ülkemde olmayan bir şey yok ama bu yabancı hayranlığı her şeyi bitirdiği gibi yerli malınıda bitirdi maalesef
|
Necmettin Abi buna yabancı hayranlığı demesek, dışa bağımlı olmaya zorlanma desek.

Bi yerden laf dokundurmam lazım rahat edemiyorum, huyum kurusun.
