Alıntı:
OSMAN ECE Nickli Üyeden Al?nt?
işte yıllardır sizin gibi tek yönlü düşünceler ortamı gerdi ve işgal etti
halen devam ediyor
sizin görüşünüz doğru
bizimki yanlış
sizin inancınız doğru
bizimki yanlış
sizin siyasi görüşünüz doğru
bizimki yanlış
tek düşünceniz budur
harkesin doğru bildiği kendini bağlar beğenmek benimsemek zorunda değilim
sizde benim görüşümü beğenmek zorunda değilsiniz
sizin görüşünüzde tabiyki size doğru
buna kimse ihtiraz edemez
burakında herkes görüşünü paylaşsın kardeşçe hoş görü ile bölüp parçalamadan bu güzel ülkemizde kardeşçe yaşayıp gidelim
bu çekişme yıllardır hiç kimseya fayda sağlamadı aksine ülkemiz hep geri gitti
|
Sayın Osman Ece yaşınız benden çok çok büyük. Size hürmetim var. Ama bu sitede hoşgörüsüz birçok insan var. Eğer benim düşüncelerim bana doğruysa yapılan eleştiriler düzgün yapılsın. Bunu rica ediyorum. Ben bu siteye girip zaman ayırıyorsam değer veriyorum demektir. Şurda kaç kişi var siteye giren en fazla 15 aktif üye ya olur ya olmaz. Ama onlarda birbirini yer oldu. Burda tek suçlu ben değilim. Ortamı geren kişilere gerekli cezalar uygulanmıyor ve taraf tutuluyor. Beni ve diğer arkadaşlarımı yıldırmaya çalışıyorlar ama bunu başaramayacaklar. Emin olun daha çok konular açacağım. Benim anlatmak istediğim, herkes kendi ilgi alanına göre yorum yapsın. Benimde hoşuma gitmeyen konular oluyor yorum yapmıyorum. SAYGILAR.