Alıntı:
Kibrisli Nickli Üyeden Al?nt?
Bunlar sanatçı değl aptal... Eğer akıllı olsalardı düşüncelerini böyle ulu orta söyleyip de bu videoyu hazırlayanlara mazlum rolü oynatacak fırsatı vermezlerdi. Çünkü görüntülerdeki amcalar teyzeler sırtları kambur çalışırken elleri nasırlı, BMW jeeplerde, kapattıkları AVM'lerde sinemalarda geziyor AKP'nin semirttikleri... Aptal derken genel hallerinden değil bu iki programda yapılan saçmalıklardan bahsediyorum yoksa genel olarak fikirlerine katılıyorum sadece AKP'ye oy verenleri küçültmelerinden ve hatta bunu dillendirmelerinden dolayı aptallar diyorum... Öyle ya da böyle o oyları verenler halktır. Bizim insanlarımızdır ileride farklı görüşleri iktidara taşıyacak olanlarda aynı insanlardır aynı insanların oylarıdır.
|
Koyu renkle yazdığın kısım ayrı bir tartışma konusudur abi.
Burada saantçıyım diye geçinenlerin halkı nasıl küçümsediğini,nasıl hakir gördüğünü konuşmaktayız..
