Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 26.05.2012, 12:28   #34
sivaslınet
Usta Yiğido
 
sivaslınet - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
sivaslınet Şuan sivaslınet isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.03.2016 05:48

Üyelik Tarihi: 11.09.2011
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 763 sivaslınet FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: İnsanlar Neden Farklı Düşünür?

Alıntı:
_DuMaN_58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
"Kasten anlamama" benim yerime yazmaya başladın yine sivaslınet, böyle düşündüğümü bilmiyordum, demek bilerek seni anlamamaya çalışıyorum.

Sen "duman ile haberleşmeye" YANLIŞ bir yöntemdir de.
Ben "duman ile haberleşmek" doğru bir yöntemdir fakat günümüzde kullanılmayan, kullanılması gereksiz bir yöntemdir, demeye devam edeceğim.
Kasıtlı olarak anlamamaya çalışıyorsun. Biz güreş arenasında değiliz senle rakip te değiliz. Kendini tuş etmemeye mi çalışıyorsun?

Biz şunu tartışıyoruz: İnsanlar neden farklı düşünür? Buradaki anlam Geçmişteki gelecekteki insanlar değil günümüzdeki insanlardır.

Günümüzdeki insanlar düşünürken yanlış yöntem kullanıyorlarsa AKLIN YOLU'nu kullanmıyorlar demektir. MANTIKSIZLIK teşhisini sen koydun. Mantıksızlığın da yanlış olduğunu alıntıyla ispatladık. Daha neye inat ediyorsun?

Plak gibi geçmişe neden takıldın? Biz neyi tartışıyoruz? Günümüzdeki insanların AKIL YOLU'nu kullanmasını tartşıyoruz.

On kere de söyledim ki: "geçmişin Doğrusu bizim doğrumuz olamaz." Geçmişte kağnı doğru ise, biz şimdi kağnı mı kullanacağız? Bu mu senin anladığın aklın yolu? Biz geçmişin doğrularını mı tartışıyoruz? Sen hep böyle mi tartışırsın?

Evet, ben bu kısır tartışmayı bırakıyorum. Özellikle kısır tartışmalara ayıracak vaktim yok. Sen tartışmayı bilek güreşi yapmak sanıyorsun. Tartışmada ezber değil bilgi kullanılır. Seninle tanımlarda bile uzlaşamıyoruz.. Biraz tanım okumak gerek.

Sana iyi navigalıklar dilerim.
__________________
Ezberlerimizin yerini bilgiler almalı..
sivaslınet isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla