Alıntı:
_DuMaN_58 Nickli Üyeden Al?nt?
Cumhuriyet bayramında çalınan marşları yada bir düğünden gelen sesleri duymak ister miydiniz? Yoksa "kardeşim adam gibi kutlayın ne kutlayacaksanız ses yapmayın" mı dersiniz?
|
İnsanların istirahate çekildiği,ya da uyumaya başaldığı saatler vardır..Bu saatlerin dışında yapılan her lüzümsuz gürültü,asker uğurlaması,düğün konvoyu ya da ne derseniz deyin,edepsizliktir..Gecenin bir yarısı "Sivas size bu gece uyku yoook" diye salya akıtmak,hanzoluktur..Milli bayramları bu kategoriye dahil etmek yanlış..Düğününü,bayramını kutlamak güzeldir,ama edeplice...