Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 26.08.2012, 11:42   #4
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Sivas'ta Emzikli Asker Uğurlama

Alıntı:
_DuMaN_58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Cumhuriyet bayramında çalınan marşları yada bir düğünden gelen sesleri duymak ister miydiniz? Yoksa "kardeşim adam gibi kutlayın ne kutlayacaksanız ses yapmayın" mı dersiniz?
İnsanların istirahate çekildiği,ya da uyumaya başaldığı saatler vardır..Bu saatlerin dışında yapılan her lüzümsuz gürültü,asker uğurlaması,düğün konvoyu ya da ne derseniz deyin,edepsizliktir..Gecenin bir yarısı "Sivas size bu gece uyku yoook" diye salya akıtmak,hanzoluktur..Milli bayramları bu kategoriye dahil etmek yanlış..Düğününü,bayramını kutlamak güzeldir,ama edeplice...
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor...