|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sezon bitiminden sonra çalışmalarına başlayan Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü,maraton tribününün üzerinin kapatılması, pist alanının sentetik çim yapılması, ses sisteminin yenilenmesi tribünlerin altında bulunan ve amatör kulüplere verilen soyunma odalarının genişletilmesi, Stad kenarına şadırvan ve tuvalet yapılması için düğmeye bastı.
Öz İdeal İnşaat tarafından yapılan, Bayındırlık Müdürlüğü tarafındanda kontrol edilen çalışmaların tüm hızıyla devam ettiğini belirten Gençlik ve Spor İl Müdürü Salim Kılıç, yeni sezonda Sivaslıların her yönüyle modern bir stadta maçlarını rahatça izleyebileceklerini söyledi. Müteahhit firma Öz İdeal İnşaatın belirlenen günde işi teslim etmek yoğun çaba gösterdiğini de ifade eden Kılıç, maraton tribünün üzerine 26 metre boyunda 18 kolanla tribün yapılacağını, saha kenarının sentetik çim olacağını, dış saha tribününün arkasına içerisinde bayan ve erkek tuvaletleri de olan şadırvan yapılacağını, stadın ses ve kamera sisteminin elden geçireleceğini ve tribünün altında bulunan ve amatör kulüplerin soyunma odaları olacak yerlerin genişletilmesi ve sıhhı tesissatlarının yapılacağını da sözlerine ekledi. Devam eden çalışmaların sezon açılışından önce bitirilmesinin planlandığı da ifade edildi. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Yiğido
![]() murat245 Şuan
Son Aktivite: 09.02.2008 17:28
Üyelik Tarihi: 20.05.2007
Yaş: 36
Mesajlar: 12
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
önemli olan stad değil oyuncular cici cici stadlar yapmaya boşa para harçamayın
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Genel Koordinatör
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ertugrul Şuan
Son Aktivite: 19.01.2013 13:22
Üyelik Tarihi: 11.01.2006
Mesajlar: 2.795
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
İnşaallah stadımız çok güzel olacak,
ilerleyen zamanlarda stadın üzeri tamamen kapatılırsa muhteşem olur.
__________________
(Yumhil vela yuhmil) Ertuğrul Özdemir Kötülere Acımak İyilere Zulümdür !
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Serd@r Şuan
Son Aktivite: 26.02.2026 00:19
Üyelik Tarihi: 06.11.2005
Yaş: 48
Mesajlar: 1.999
Tecrübe Puanı: 970
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
İnşaAllah bitince süper bir stad olacak,UEFA yolcusu SİVASSPORumuzada yakışır hani...
__________________
๑۩۞۩๑ TÜRKiYE ๑۩۞۩๑
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|