Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Arşiv
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Arşiv Güncelliğini Yitirmiş Konular



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 25.01.2008, 21:48   #1
EyüphanAydın
Yasaklı
 
EyüphanAydın - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
EyüphanAydın Şuan EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 22.05.2010 11:45

Üyelik Tarihi: 25.01.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 9.219
Tecrübe Puanı: 0 EyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer Anblick
Standart Msn Yazısından Sıkıldın Mi?

arkadaşlar msn deki yazı tiplarinden sıkıldıysanız iştesize link bu adreste birsürü yazı tipi var indirmek için yazı tipinin sağ alt köşesine tıklamanız yeterli

indirdiğiniz yazı tipini denetim masası-yazı tipleri klasörüne kopyalayın işte bu kadaar

link: [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 03.06.2008, 03:01   #2
kronik
Alt Forum Yöneticisi
NO AVATAR
 
kronik Şuan kronik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 14.12.2020 17:41

Üyelik Tarihi: 01.05.2008
Mesajlar: 7.292
Tecrübe Puanı: 1419 kronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz sein
Standart --->: Msn Yazısından Sıkıldın Mi?

link kırık galiba bi kontrol
edermisin ?
__________________
ummadıklarım adam olurken, adam dediklerim insan bile olamamış!
kronik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif
Alt 03.06.2008, 08:47   #3
Fatihmd
Usta Yiğido
 
Fatihmd - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Fatihmd Şuan Fatihmd isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 28.11.2013 09:20

Üyelik Tarihi: 22.11.2007
Yaş: 46
Mesajlar: 575
Tecrübe Puanı: 737 Fatihmd FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Msn Yazısından Sıkıldın Mi?

Teşekkürler Eyüphan.
Link sitenin başka bir sayfasına açılıyor sanırım noktalardan dolayı. Sitenin ücretsiz fontlar bölümü için
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
__________________
http://img365.imageshack.us/img365/6039/tkclogoby4.png
Fatihmd isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif
Alt 25.06.2008, 19:43   #4
EyüphanAydın
Yasaklı
 
EyüphanAydın - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
EyüphanAydın Şuan EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 22.05.2010 11:45

Üyelik Tarihi: 25.01.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 9.219
Tecrübe Puanı: 0 EyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer AnblickEyüphanAydın ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: Msn Yazısından Sıkıldın Mi?

Ben İndirdim,Ama Sildim tekrar indirdim.
EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Konu Kapatılmıştır


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 08:07.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.