Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Serbest Alan > Serbest Kürsü
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Serbest Kürsü Serbest Konular



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 06.12.2008, 08:49   #1
gul-i_ahmer
Usta Yiğido
 
gul-i_ahmer - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
gul-i_ahmer Şuan gul-i_ahmer isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 27.08.2010 15:43

Üyelik Tarihi: 15.09.2008
Yaş: 37
Mesajlar: 698
Tecrübe Puanı: 723 gul-i_ahmer FAZLA SÖZE GEREK YOKgul-i_ahmer FAZLA SÖZE GEREK YOKgul-i_ahmer FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
gul-i_ahmer isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 06.12.2008, 10:33   #2
fatoş_yvz
Usta Yiğido
 
fatoş_yvz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
fatoş_yvz Şuan fatoş_yvz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 27.05.2010 14:19

Üyelik Tarihi: 05.02.2008
Mesajlar: 1.356
Tecrübe Puanı: 809 fatoş_yvz FAZLA SÖZE GEREK YOKfatoş_yvz FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN

kuRbaN bayRamıNız mübarek oLsuN yüzüNüzdeN bu baYramda güLümsemeNiz hiç eksiLmesiN...
__________________

hayaT Ne qaRip b!R vaRsıN bir yok......
fatoş_yvz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 06.12.2008, 10:45   #3
gardasin.58
Tecrübeli Yiğido
NO AVATAR
 
gardasin.58 Şuan gardasin.58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 08.11.2012 15:45

Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 75
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 756 gardasin.58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN

Dakurban bayramina iki gun var ama ben simdiden herkese hayirli bayramlar dileyeyim.
Kurban bayrami Dunyaya huzur baris ve esenlikler getimesini CENABI ALLAHDA NIYAZ EDERIM. BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN.
gardasin.58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 06.12.2008, 10:48   #4
goktan58
Tecrübeli Yiğido
 
goktan58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
goktan58 Şuan goktan58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 01.11.2013 09:58

Üyelik Tarihi: 13.08.2007
Yaş: 44
Mesajlar: 281
Tecrübe Puanı: 722 goktan58 FAZLA SÖZE GEREK YOKgoktan58 FAZLA SÖZE GEREK YOKgoktan58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN

bende herkesın mubarekkurban bayramını sımdıden en ıcten dıleklerımle kutlar sevdıklerınızle beraber nıce saglık mutluluk dolu bayramlara ulasmanızı temennı ederım....
goktan58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 12.12.2008, 13:51   #5
fertelliyim
Usta Yiğido
 
fertelliyim - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
fertelliyim Şuan fertelliyim isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.10.2011 17:21

Üyelik Tarihi: 12.12.2007
Yaş: 52
Mesajlar: 1.253
Tecrübe Puanı: 804 fertelliyim BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN

Herkese Sivas'tan Selam burdan gecte olsa Herkesin Kurban bayramını kutluyorum Ben şu anda sivasın buz gibi havasını soluyorum Hakikaten çok soğuk İstanbulda kısa gömlekle dolaşırken Sivasta Kazak kaban fayda etmiyor Dün Köyüme de gittim -15 derece gösteriyordu arabanın termometresi hertaraf bembeyaz İstanbul'a döndüğümde sizlerle paylaşacağım
__________________
<<Ömür Dediğin Bir Gündür O da Bu Gündür...>>
"Her Kim Hakkımda Ne Düşünürse Allah İki Katını Versin"

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
fertelliyim isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Kurbanla ilgili sorulan sık sorular... seva İslami Soru - Cevap 0 04.12.2008 13:28
berat kandiliniz mübarek olsun.... kronik Özel Günler 35 21.08.2008 23:41
BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN! koyulhisarlıyım Özel Günler 27 01.01.2008 04:47
Bayram Mesajları :) arikarinkuchi Özel Günler 2 20.12.2007 17:09
BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN Grup-aleM Anasayfa Haberler 22 14.10.2007 09:09


WEZ Format +2. ?uan Saat: 23:15.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.