|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Serbest Kürsü Serbest Konular |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() gul-i_ahmer Şuan
Son Aktivite: 27.08.2010 15:43
Üyelik Tarihi: 15.09.2008
Yaş: 37
Mesajlar: 698
Tecrübe Puanı: 723
![]() ![]() ![]() |
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() fatoş_yvz Şuan
Son Aktivite: 27.05.2010 14:19
Üyelik Tarihi: 05.02.2008
Mesajlar: 1.356
Tecrübe Puanı: 809
![]() ![]() |
kuRbaN bayRamıNız mübarek oLsuN yüzüNüzdeN bu baYramda güLümsemeNiz hiç eksiLmesiN...
__________________
hayaT Ne qaRip b!R vaRsıN bir yok...... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() gardasin.58 Şuan
Son Aktivite: 08.11.2012 15:45
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 75
Mesajlar: 232
Tecrübe Puanı: 756
![]() |
Dakurban bayramina iki gun var ama ben simdiden herkese hayirli bayramlar dileyeyim.
Kurban bayrami Dunyaya huzur baris ve esenlikler getimesini CENABI ALLAHDA NIYAZ EDERIM. BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() goktan58 Şuan
Son Aktivite: 01.11.2013 09:58
Üyelik Tarihi: 13.08.2007
Yaş: 44
Mesajlar: 281
Tecrübe Puanı: 722
![]() ![]() ![]() |
bende herkesın mubarekkurban bayramını sımdıden en ıcten dıleklerımle kutlar sevdıklerınızle beraber nıce saglık mutluluk dolu bayramlara ulasmanızı temennı ederım....
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() fertelliyim Şuan
Son Aktivite: 02.10.2011 17:21
Üyelik Tarihi: 12.12.2007
Yaş: 52
Mesajlar: 1.253
Tecrübe Puanı: 804
![]() |
Herkese Sivas'tan Selam burdan gecte olsa Herkesin Kurban bayramını kutluyorum Ben şu anda sivasın buz gibi havasını soluyorum Hakikaten çok soğuk İstanbulda kısa gömlekle dolaşırken Sivasta Kazak kaban fayda etmiyor Dün Köyüme de gittim -15 derece gösteriyordu arabanın termometresi hertaraf bembeyaz İstanbul'a döndüğümde sizlerle paylaşacağım
__________________
<<Ömür Dediğin Bir Gündür O da Bu Gündür...>> "Her Kim Hakkımda Ne Düşünürse Allah İki Katını Versin" [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Kurbanla ilgili sorulan sık sorular... | seva | İslami Soru - Cevap | 0 | 04.12.2008 13:28 |
| berat kandiliniz mübarek olsun.... | kronik | Özel Günler | 35 | 21.08.2008 23:41 |
| BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN! | koyulhisarlıyım | Özel Günler | 27 | 01.01.2008 04:47 |
| Bayram Mesajları :) | arikarinkuchi | Özel Günler | 2 | 20.12.2007 17:09 |
| BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN | Grup-aleM | Anasayfa Haberler | 22 | 14.10.2007 09:09 |