|
SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
Anasayfa Haberler Sivas Haberler |
![]() |
|
Seçenekler | Arama | Stil |
![]() |
#1 |
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
![]() Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 947
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Ordu Valiliği’nin sunduğu projeyle STSO’nun bir meclis toplantısında üyelere dağıttığı proje haritası arasındaki çelişki kafaları karıştırıyor. Bu çelişkiyi ortadan kaldıracak isim kim? Kamuoyuna “Sivas’a deniz getirecek Proje” diye lanse edilen ve İki denizi birbirine bağlayan ticaret yolu gözüyle bakıldığı için ve en uzun kısmının Sivas geçmesinden dolayı daha çok Sivas Ticaret ve Sanayi Odası’nın (STSO) sahiplendiği Karadeniz-Akdeniz Projesi’nde (KAP) gözden kaçan bir durum mu var? STSO Yönetim Kurulu Başkanı Osman Yıldırım verdiği demeçlerle sık sık gündeme taşıdığı ve Sivas’a liman getirecek, ticaret anlamında büyük fayda sağlayacak KAP için her kesimden destek istiyor. Sivas’ı yakından ilgilendiren bu önemli konu hakkında sadece STSO öne çıkarken diğer kurumlar projenin takibini uzaktan izliyor. STSO’nun bu kadar sahiplendiği proje hakkında gözden kaçırdığı bir şeylerin olduğu dikkat çekiyor. Çünkü bir meclis toplantısında tanıtım amaçlı üyelere dağıttığı proje haritasıyla Ordu Valiliği’nin kamuoyuyla paylaştığı Karayolları Genel Müdürlüğü mahreçli harita örneği birbirini tutmuyor. STSO’nun haritasında belirlenen yol güzergâhı toplam 680 kilometre olarak görülürken Ordu Valiliği’nin hazırladığı güzergâhın toplam mesafesi 653 kilometre. Öte yandan STSO’nun harita projesi incelendiğinde Ordu’dan başlayan güzergâh Suşehri, Zara ve Hafik’den devam ederek Sivas Merkez’e ulaşıyor. Ordu haritasında ise bu 3 ilçeye hiç uğramayan yol Koyulhisar-Doğanşar-Hafik üzerinden Sivas Merkez’e geliyor.Projedeki farklılıklar bunlarla sınırlı değil. Sivas’tan devam eden yol STSO’nun haritasına göre Göksun, Kahramanmaraş ve Nurdağı’na uğradıktan sonra Osmaniye’ye geçerek projenin son ayağını tamamlıyor. Ordu’ya göre ise Göksun’dan geçen yol Kahramanmaraş Merkez’e uğramadan direk Osmaniye’ye varıyor. Hal böyle olunca ortaya adeta iki farklı proje çıkıyor. Her siyasiden proje için destek sözü alan ve komşu illerin Ticaret Odaları ile konuyu takip eden TSO Başkanı Osman Yıldırım’ın bu karışıklığı çözmesi bekleniyor.Çünkü Projedeki bir aksaklık Sivas sınırlarında yapılan yollar amaca hizmet etmemiş olacak |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
![]() Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1312
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bu projeyi çok öenmsiyorum.Hızlı Tren'den bile daha önemli olduğunu düşünüyorum.Ve STSO dahil kimsenin bu konuda üzerine düşeni yaptığna inanmıyorum.Vekillerimiz ortalarda yok..Açıkalın diye bir vekilimiz varmış,geçen yolda görünce hatırladım.Artık bir şey yapın,sadece bir şey,bunu bize çok görmeyin,o tek şeyin adı da Karadeniz yolu olsun.Bu yolu ona buna şov,reklam malzemesi olarak vermeyin.Görüldüğü gibi halkı kandırmaya,çalışıyoruz imajı vermeye çaşlışyorlar.Yazık!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() deniz kızı Şuan
![]() Son Aktivite: 08.10.2009 07:57
Üyelik Tarihi: 23.02.2009
Mesajlar: 1.922
Tecrübe Puanı: 796
![]() |
![]() önemli bi proje bu ama destek görmesi lazım. ve şekillendirme aşamasındada böyle karmaşaların olmamamsı lazım.hayata geçer mi bilmem ama bakanlıklarında desteği olmalı . stso kendi reklamını yapmak için yalnız çalışıyor ama ortaya birşey çıkaramıyorlar ve projedeki karmaşıklık gibi komik duruma düşüyorlar.birşeyeler yapacaksınız artık yapın kuralına göre yapın destek alarak yapın
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] HEPSİM BENİM
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|