Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü - Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar
Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Arama Bugünki Mesajlar Forumlar? Okundu Kabul Et

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 16.01.2010, 11:54   #1
Sivaslilar.Net
Site Habercisi
NO AVATAR
 
Sivaslilar.Net Şuan Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977 Sivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz sein
Standart Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü



Hilton Wordwide Avrupa Bölgesi Başkanı Simon Vincet, üç yıl içinde Türkiye’de 15 yeni otel açarak şu an 9 olan otel sayısını 24’e çıkaracaklarını bildirdi.

Hilton Wor dwide Kuzey Avrupa Bölgesi Geliştirmede sorumlu başkan yardımcısı Mike Colllini ise Türkiye’deki otellerin Kütahya, Şanlıurfa, Mardin, Konya, Diyarbakır, Manisa, Çorlu ve Çorum’a yapılacağını söyledi.
Antalya, Bodrum, Çeşme ve Kuşadası gibi sahil illerinde ise yer araştırması yapılıyor.

Türkiye’de turizmin sadece sahil kentlerinde yoğunlaşma dığı açıklamasını yapan Collini’nin bu açıklamasına rağmen Sivas gözden çıkarıldı.

Sivas’a Hilton Oteli yapıla-cağı konusu ise 2 yıldır gündemdeydi. Ancak bu fırsat elden kaçırıldı. Hayal olan otel ile ilgili olarak hiçbir çalışma yapılmadı.

Turkcell Süper Ligde aldığı başarılarla adını sadece Türkiye değil dünyaya du yuran Sivasspor’un yakaladığı başarı, siyasilerin ve bürokratların ilham kaynağı oldu. Ancak ne siyasiler ne de bürokratlar bu başarıyı kullanamadı.

Sivasspor kendini dünya çapında ispatlanmışken bu şansın kaçırılması Hilton Oteli açısından hezimete neden oldu.

Sivaspostası
Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor...
Alt 16.01.2010, 12:10   #2
BOUN
Usta Yiğido
 
BOUN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
BOUN Şuan BOUN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 27.12.2014 21:40

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 810
Tecrübe Puanı: 845 BOUN isimli Üye Tecrübe Puan?n?zını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Sivasın Hilton Otel hayali suya düştü

Sayın Belediye Başkanımızın toplam 3000 yatak sözünü anımsayıp, 9 ayın geride kaldığını ve önümüzde bu sözün gerçekleşmesi için 4 yıllık bir sürenin kaldığını hatırlatırım!

Ayrıca otel yapılan illere bakar mısınız, bir iki tanesi hariç diğerleri Sivas'tan daha küçük ve turizm potansiyeli açısından eşit veya daha zayıf vilayetler. Ne diyelim durmak yok yatmaya devam!
__________________

Konu BOUN tarafından (16.01.2010 Saat 12:10 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi. Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
BOUN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı BOUN'e Teşekkür Ediyor...
Alt 16.01.2010, 12:14   #3
Salim58
Moderator
 
Salim58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Salim58 Şuan Salim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10 Salim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekannt
Standart Cevap: Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü

diğer illere bakarak sivasın devre dışı kalması son derece üzüntü verici.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder...
Salim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 16.01.2010, 12:15   #4
altuntas58
Usta Yiğido
 
altuntas58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
altuntas58 Şuan altuntas58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24

Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4582 altuntas58 isimli Üye Tecrübe Puan?n?zını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü

sivasımız ne yazıkki sahipsiz kalıyor bu öncelikle vekillerimizden başlıyor sonra sıra ile devam ediyor bu gün sivasa bir hilton otelinin yapılması demek elimizden söküp aldıkları dikim evinin calışanı kadar iş demek malesef kacan balık büyük oluyor
__________________
altuntas58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar altuntas58'e Teşekkür Ediyor...
Alt 16.01.2010, 16:29   #5
ByKaRaM
Yiğido
 
ByKaRaM - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
ByKaRaM Şuan ByKaRaM isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 09.02.2016 22:01

Üyelik Tarihi: 26.01.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 129
Tecrübe Puanı: 695 ByKaRaM SITEMIZE IŞIK ŞACIYORByKaRaM SITEMIZE IŞIK ŞACIYORByKaRaM SITEMIZE IŞIK ŞACIYORByKaRaM SITEMIZE IŞIK ŞACIYORByKaRaM SITEMIZE IŞIK ŞACIYORByKaRaM SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü

Sivas'ımıza artık ne zaman yatırım yapılacak ya bi oteli bile çok gördüler Sivas'ımıza :(
ByKaRaM isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar ByKaRaM'e Teşekkür Ediyor...
Alt 16.01.2010, 16:45   #6
Meraküm
Yiğido
NO AVATAR
 
Meraküm Şuan Meraküm isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 22.02.2010 11:21

Üyelik Tarihi: 11.01.2010
Mesajlar: 180
Tecrübe Puanı: 620 Meraküm FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü

Alıntı:
altuntas58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
sivasımız ne yazıkki sahipsiz kalıyor bu öncelikle vekillerimizden başlıyor sonra sıra ile devam ediyor bu gün sivasa bir hilton otelinin yapılması demek elimizden söküp aldıkları dikim evinin calışanı kadar iş demek malesef kacan balık büyük oluyor
Haklısın.

Komşumuz Kayseriye Hilton Yapılalı Yıllar oldu Sivasın Ne eksiği var Milletvekilleri neye yarıyor ceplerini doldurmaktan başka Sivasta Tarihi eserler var Eğer hilton yapılırsa yabancı turistler gelir ve ayrıca Sivasspor içinde iyi olur gelen takımlar daha istekli gelirler Sivasta Büyük Otele bakıyorum Sivasın en iyi oteli ama yakışmıyor Kimsede oraya gelmek istemiyor BOUN Belediyeye Suç atmış Bu suç İktidar millet vekillerininidir Biraz mantıklı eleştiri yapalım lütfen.
Meraküm isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Meraküm'e Teşekkür Ediyor...
Alt 16.01.2010, 19:14   #7
besyo_cu
Usta Yiğido
 
besyo_cu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
besyo_cu Şuan besyo_cu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1061 besyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYORbesyo_cu SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü

Çorlu , Çorum vs var Sivas yok öylemi yanlış olmasın bu haber !
__________________
www.sivasspor.com
besyo_cu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar besyo_cu'e Teşekkür Ediyor...
Alt 16.01.2010, 20:06   #8
etzel1967
Yiğido
NO AVATAR
 
etzel1967 Şuan etzel1967 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 03.06.2015 13:35

Üyelik Tarihi: 15.03.2008
Yaş: 53
Mesajlar: 79
Tecrübe Puanı: 675 etzel1967 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü

sayın belediye başkanımız o kadar büyük düşünüyor ki, hilton biraz küçük kalıyor...ne gerek var hem hilton'a...sıcak çermikteki çağ dışı çadır manzaralarını ihya etmek varken...asıl turizm budur...ne güzeldi değil mi eskiden; iç içe girmiş binlerce çadır, banyo sıralarında yaşanan kavgalar...belediye tankerinin karlıpınar suyunu dağıtırken yaşanan izdihamlar...fırıncıların çift pide diye yarımlık bile etmeyen pideleri iki kat fiyata kakalamaları...gecekondu tarzı 3-5 m2lik favuzlara dolan yüzlerce insan ve kara kara kafalardan görünmeyen suyun rengi...tuvalate uzak olan çadır sakinlerine def-i hacetlerinde yardımcı olmak için kazılan hendekler ve bu hendeklerde sanat eserleri oluşturup kalkan ahali, çavuşbaşının kuşbazları vs vs vs...işte bizim sayın başkanımızın hayalindeki turizm bu...ne güzel değil mi...kim gidip hiltona yalvaracak ve bedelsiz arsa verecek sıcak çermiğe otel yapın diye...hem hilton da neymiş...tam gavur işi...

peki milletvekillerimiz farklı mı...maalesef sivasımız cumhuriyet tarihinin en vasıfsız ve kabiliyetsiz vekil kadrosuna sahip olma talihsizliğini yaşıyor...öyle memleketine bağlı milletvekillerimiz var ki sivasspor-galatasaray maçında fenerbahçe beresi takarak memleketinin takımına destek veriyor...

kimse burada benim vekilim benim başkanım diyerek partizanlık budalalığı yapmasın...doğru tektir, sana göresi bana göresi yoktur...

bu arada sivas yerel yöneticilerinin ve milletvekillerinin ortak bir tarihi başarısını da aktarayım...
ruh ve akıl sağlığı hastanesi, 28.000 km2 lik sivasta yer bulunamayınca, bir avuç içi büyüklüğündeki tokatta yer bulunduğu için bu ilimize yapılıyormuş...hatta çoktan inşaata da başlanmış bile...

ellerinize sağlık!!!!!!!!!!!!

okuyunuz...

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

Konu etzel1967 tarafından (16.01.2010 Saat 20:06 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi. Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
etzel1967 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar etzel1967'e Teşekkür Ediyor...
Alt 19.01.2010, 15:33   #9
burak5866
Usta Yiğido
 
burak5866 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
burak5866 Şuan burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47

Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863 burak5866 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas`ın Hilton Otel hayali suya düştü

helal etzel çok doğru yazmışsın.adamlar yapmak istiyor biz yok diyoruz resmen.yer yokmuş.hiç yer yoksa devlet hastanesini kaldır.al sana şehrin merkezinde yer.yok ya yazık sivasa sivasımıza.çok üzülüyorum bu konularda sivas için ama elden bişey gelmiyor ne yapıyım.lan ben vekil olsam bunlardan daha çok şey yaparım valla.
burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Ve durdu yağmur... Kardelencicegi Dini şiirler 58 10.11.2011 00:07
Alemin nuru Muhammed ...Kangallı... Dini şiirler 7 20.02.2009 10:30
Bitkisel ve Aromatik Yağlar EyüphanAydın Arşiv 0 08.02.2008 02:01
SİVAS`A YENİ OTEL Sivaslilar.Net Anasayfa Haberler 6 23.06.2007 00:55


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:29.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.