|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sivas gibi ancak yazları faaliyet yapılması gerektiği yerlerde, bir çok ilin devasa etkinliklerle yaz sezonunu kapatırken, Sivas ’ın yine sonları zorlaması dikkatlerden kaçmıyor. Divriği Ulu Cami gibi dünyaca ünlü bir mirası barındıran Sivas’ın, bu değerin tanıtımında yavan kaldığı belirtiliyor. Divriği Ulu Cami’’ni ziyaret etmek isteyenlerin, kapıların öğlene kadar kapalı olmasından dolayı içerisini, dar vakitlerde ancak ziyaret ettiklerini belirten birçok insan, bu büyük eserin ye terince tanıtılıp şehre turist akını sağlanamadığını belirtiyorlar. Yazları şahsi gayretlerle yapılan şenlikler de, hem Milletvekillerinin hem de il Kültür Müdürlüğü’nün kurtuluşu olmuş durumda. Sivas’ın gitgide içine kapanıp göç vermesine, objektif çözüm bulamayan biricik vekillerimiz, ilçe ve köylerdeki festivallere katılarak boy göstermeye devam ettiler. Protokol konuşmalarında itina gösteren vekillerimizin, Sivas’ın birçok fırsatı kaçırmasında hızlı hareket etmediklerini dile getiren hemşehrilerimiz, “şu festivallerde olmasa vekilleri göremeyeceğiz” dediler. Uzun geçen bir yaz sezonunda, Sivas’ın dişe dokunur bir şey yapamadığını ifade eden yazarlar, İl Kültür Ve Turizm Müdürlüğü’nün koca bir dönem ciddi bir proje ortaya koyamadığını ifade ettiler. Zoraki olarak yapı lan Âşıklar Festivalinin kolaylarına gittiğini ve zaten var olan âşıklık geleneğinin yeni bir şey yapılıyormuş gibi günü kurtarma amacı taşıdığını belirttiler. İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü’nün Sivas ’a turist uğramamasına bir çözüm bulamadı ğını belirten şehir sakinleri, meydanda dolaşan bir iki kafile ile bu şehrin turizm şehri olamayacağını belirtiyorlar. Yazları ciddi bir etkinlik ortaya koyama-yan Kültür Müdürlüğü’nün, zaten kışın hiç ortada olmadığını belirten Sivaslı aydınlar, kültür ve sanat çalışmalarının şahsi gayretler sonucu yürüdüğünü ifade ediyorlar. Sivaspostası ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tarihi değerlerimizi bu şekilde tanıtmaya çalışırsak,ne gelen olur ne giden.
önce kendimiz bakacağız tanıyacağız'ki ,sonra gelen ziyaretçiler tanısın.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() abircan Şuan
Son Aktivite: 21.01.2015 09:55
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 3.258
Tecrübe Puanı: 1094
![]() ![]() ![]() |
yanlız bu iidalı gazetenin cumhuriyete kadın aday haberinde cumhuriyet partisi yazıyor halk nerede sayın editörüm
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() burak5866 Şuan
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47
Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863
![]() |
hangi birine dert yanasın hepsi aynı.ben sivası hiç bu kadar başı boş görmemiştim valla.bunun belediyeyle filan alakası yok.tamamen milletvekillerinin ve diğer büyük kişilerin eksikliğinden kaynaklanıyor.benim tahminim vekiller böyle giderse akp sivastan vekil bile çıkaramaz.
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Alıntı:
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] |
||
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|