|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hilton Wordwide Avrupa Bölgesi Başkanı Simon Vincet, üç yıl içinde Türkiye’de 15 yeni otel açarak şu an 9 olan otel sayısını 24’e çıkaracaklarını bildirdi. Hilton Wor dwide Kuzey Avrupa Bölgesi Geliştirmede sorumlu başkan yardımcısı Mike Colllini ise Türkiye’deki otellerin Kütahya, Şanlıurfa, Mardin, Konya, Diyarbakır, Manisa, Çorlu ve Çorum’a yapılacağını söyledi. Antalya, Bodrum, Çeşme ve Kuşadası gibi sahil illerinde ise yer araştırması yapılıyor. Türkiye’de turizmin sadece sahil kentlerinde yoğunlaşma dığı açıklamasını yapan Collini’nin bu açıklamasına rağmen Sivas gözden çıkarıldı. Sivas’a Hilton Oteli yapıla-cağı konusu ise 2 yıldır gündemdeydi. Ancak bu fırsat elden kaçırıldı. Hayal olan otel ile ilgili olarak hiçbir çalışma yapılmadı. Turkcell Süper Ligde aldığı başarılarla adını sadece Türkiye değil dünyaya du yuran Sivasspor’un yakaladığı başarı, siyasilerin ve bürokratların ilham kaynağı oldu. Ancak ne siyasiler ne de bürokratlar bu başarıyı kullanamadı. Sivasspor kendini dünya çapında ispatlanmışken bu şansın kaçırılması Hilton Oteli açısından hezimete neden oldu. Sivaspostası |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() BOUN Şuan
Son Aktivite: 27.12.2014 21:40
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 810
Tecrübe Puanı: 845
![]() |
Sayın Belediye Başkanımızın toplam 3000 yatak sözünü anımsayıp, 9 ayın geride kaldığını ve önümüzde bu sözün gerçekleşmesi için 4 yıllık bir sürenin kaldığını hatırlatırım!
Ayrıca otel yapılan illere bakar mısınız, bir iki tanesi hariç diğerleri Sivas'tan daha küçük ve turizm potansiyeli açısından eşit veya daha zayıf vilayetler. Ne diyelim durmak yok yatmaya devam!
__________________
Konu BOUN tarafından (16.01.2010 Saat 12:10 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi. Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir.. |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı BOUN'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
diğer illere bakarak sivasın devre dışı kalması son derece üzüntü verici.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4582
![]() |
sivasımız ne yazıkki sahipsiz kalıyor bu öncelikle vekillerimizden başlıyor sonra sıra ile devam ediyor bu gün sivasa bir hilton otelinin yapılması demek elimizden söküp aldıkları dikim evinin calışanı kadar iş demek malesef kacan balık büyük oluyor
__________________
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar altuntas58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#5 |
|
Yiğido
![]() ![]() ByKaRaM Şuan
Son Aktivite: 09.02.2016 22:01
Üyelik Tarihi: 26.01.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 129
Tecrübe Puanı: 695
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sivas'ımıza artık ne zaman yatırım yapılacak ya bi oteli bile çok gördüler Sivas'ımıza :(
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar ByKaRaM'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#6 | |
|
Yiğido
![]() ![]() Meraküm Şuan
Son Aktivite: 22.02.2010 11:21
Üyelik Tarihi: 11.01.2010
Mesajlar: 180
Tecrübe Puanı: 620
![]() |
Alıntı:
Komşumuz Kayseriye Hilton Yapılalı Yıllar oldu Sivasın Ne eksiği var Milletvekilleri neye yarıyor ceplerini doldurmaktan başka Sivasta Tarihi eserler var Eğer hilton yapılırsa yabancı turistler gelir ve ayrıca Sivasspor içinde iyi olur gelen takımlar daha istekli gelirler Sivasta Büyük Otele bakıyorum Sivasın en iyi oteli ama yakışmıyor Kimsede oraya gelmek istemiyor BOUN Belediyeye Suç atmış Bu suç İktidar millet vekillerininidir Biraz mantıklı eleştiri yapalım lütfen. |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Meraküm'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#7 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() besyo_cu Şuan
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1061
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Çorlu , Çorum vs var Sivas yok öylemi yanlış olmasın bu haber !
__________________
www.sivasspor.com |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar besyo_cu'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#8 |
|
Yiğido
![]() ![]() etzel1967 Şuan
Son Aktivite: 03.06.2015 13:35
Üyelik Tarihi: 15.03.2008
Yaş: 53
Mesajlar: 79
Tecrübe Puanı: 675
![]() |
sayın belediye başkanımız o kadar büyük düşünüyor ki, hilton biraz küçük kalıyor...ne gerek var hem hilton'a...sıcak çermikteki çağ dışı çadır manzaralarını ihya etmek varken...asıl turizm budur...ne güzeldi değil mi eskiden; iç içe girmiş binlerce çadır, banyo sıralarında yaşanan kavgalar...belediye tankerinin karlıpınar suyunu dağıtırken yaşanan izdihamlar...fırıncıların çift pide diye yarımlık bile etmeyen pideleri iki kat fiyata kakalamaları...gecekondu tarzı 3-5 m2lik favuzlara dolan yüzlerce insan ve kara kara kafalardan görünmeyen suyun rengi...tuvalate uzak olan çadır sakinlerine def-i hacetlerinde yardımcı olmak için kazılan hendekler ve bu hendeklerde sanat eserleri oluşturup kalkan ahali, çavuşbaşının kuşbazları vs vs vs...işte bizim sayın başkanımızın hayalindeki turizm bu...ne güzel değil mi...kim gidip hiltona yalvaracak ve bedelsiz arsa verecek sıcak çermiğe otel yapın diye...hem hilton da neymiş...tam gavur işi...
peki milletvekillerimiz farklı mı...maalesef sivasımız cumhuriyet tarihinin en vasıfsız ve kabiliyetsiz vekil kadrosuna sahip olma talihsizliğini yaşıyor...öyle memleketine bağlı milletvekillerimiz var ki sivasspor-galatasaray maçında fenerbahçe beresi takarak memleketinin takımına destek veriyor... kimse burada benim vekilim benim başkanım diyerek partizanlık budalalığı yapmasın...doğru tektir, sana göresi bana göresi yoktur... bu arada sivas yerel yöneticilerinin ve milletvekillerinin ortak bir tarihi başarısını da aktarayım... ruh ve akıl sağlığı hastanesi, 28.000 km2 lik sivasta yer bulunamayınca, bir avuç içi büyüklüğündeki tokatta yer bulunduğu için bu ilimize yapılıyormuş...hatta çoktan inşaata da başlanmış bile... ellerinize sağlık!!!!!!!!!!!! okuyunuz... [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] Konu etzel1967 tarafından (16.01.2010 Saat 20:06 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi. Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir.. |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar etzel1967'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#9 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() burak5866 Şuan
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47
Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863
![]() |
helal etzel çok doğru yazmışsın.adamlar yapmak istiyor biz yok diyoruz resmen.yer yokmuş.hiç yer yoksa devlet hastanesini kaldır.al sana şehrin merkezinde yer.yok ya yazık sivasa sivasımıza.çok üzülüyorum bu konularda sivas için ama elden bişey gelmiyor ne yapıyım.lan ben vekil olsam bunlardan daha çok şey yaparım valla.
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Ve durdu yağmur... | Kardelencicegi | Dini şiirler | 58 | 10.11.2011 00:07 |
| Alemin nuru Muhammed | ...Kangallı... | Dini şiirler | 7 | 20.02.2009 10:30 |
| Bitkisel ve Aromatik Yağlar | EyüphanAydın | Arşiv | 0 | 08.02.2008 02:01 |
| SİVAS`A YENİ OTEL | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 6 | 23.06.2007 00:55 |