|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yıllardır istediği turist potansiyelini bir türlü yakalayamayan Sivas'ta, tabela ve tanıtım eksikliği yaşanmaya devam ediyor. Sivas'a ilk kez gelen yerli ve yabancı turistlere Sivas'ın tarihi ve kültürel değerlerin nerede olduğunu gösteren yön tabelası sıkıntısı yaşanıyor. Sivas'ın Cadde ve sokaklarında yeteri kadar yön tabelası olmaması kent dışından gelen yerli ve yabancı turistleri çileden çıkartıyor. Sivas dışından gelen insanlar gidecekleri yere gidene kadar onlarca insana yön sormak zorunda kalıyor. Tabi bu durum saatlerce yollarda oyalanmaya yol açtığı gibi zaman ve önemli işlerin aksamasına da neden oluyor. Bu duruma tepki gösterenler ise sadece Sivas dışından gelenler değil. Duraklarda çalışan taksiciler, çevrede bulunan esnaflarda yeteri kadar yön tabelası olmamasına tepki göstererek, ‘Tarih ve Kültür şehri Sivas'ımıza gelen insanlar yönlerini bulamıyor. Durup yol sormak zorunda kalıyorlar. Şehrin bazı ana caddelerinde yön tabelaları var ama bunlar hem dikkat çekmiyor hem yeterli değil. Sivas'tan daha küçük şehirlerde bile şık ve modern yön tabelaları mevcut. Sivas gibi bir kentte caddelere şık ve modern yön tabelaları koymak bu kadar zor mu' diye tepki gösteriyorlar. Sivas için önemli bir eksiklik olan yön tabelası sorununun Belediyesi yetkilileri tarafından daha fazla zaman kaybedilmeden giderilmesi bekleniyor. Hürdoğan |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 4 Kullanıcı Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HaZaN Şuan
Son Aktivite: 14.05.2013 14:36
Üyelik Tarihi: 03.11.2008
Mesajlar: 16.918
Tecrübe Puanı: 2345
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yapılmayacak şeyleri yapmaya çalışırlar ama bir yön tablosuna gelince yapamzalar çok zor iş ya...
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı HaZaN'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Çok basit bir şeyi çok büyük bir sorunmuş gibi algılamakmı yoksa vurdumduymazlıkmı? Her ne derseniz diyin olaya ciddi bakmamaktan kaynaklanıyor.
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Arif Coşkun'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#4 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Evet çok basit birşey. Sanırım vurdumduymazsızlıktan ve önem verilmemesinden kaynaklanıyor..
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar _DuMaN_58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#6 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Burası Sivas olduğuna göre buda büyük bi eksiğimiz diyebiliriz.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Salim58'e Teşekkür Ediyor... |
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|